Saksbehandling

Kunnskapsbasert arbeid og saksbehandling i organisasjoner

Alle organisasjoner har prosesser som ikke kan defineres og utfall som ikke kan forutsies. OnBase Case Management gir medarbeiderne grunnlag for effektiv saksbehandling, bedre beslutninger og effektiv kvalitetssikring.

Informasjons-innsamling

OnBase samler all informasjon, inkludert dokumenter og e-post, innenfor den spesifikke saken og gir saksbehandleren de nødvendige verktøyene. Enten det handler om å løse et problem, behandle en skade, svare på en henvendelse fra en kunde eller ta imot en ny ansatt.

OnBase Case Management betyr at:

Dine ansatte kan jobbe smartere:

OnBase gir en 360-graders oversikt over nødvendig informasjon. Det gir grunnlag for bedre beslutninger basert på data, dokumenter, kundesamtaler og e-poster.

Du oppnår bedre åpenhet og kontroll:

Dashboards for rapportering og sporing av alle aktiviteter øker åpenheten, støtter etterlevelse (GDPR) og hjelper organisasjonen med å identifisere muligheter for forbedring.

Du får en komplett plattform, også på koncernnivå:

Spar tid og kostnader ved å bygge, administrere og oppdatere systemer på tvers av flere organisasjoner. Lag innholdsaktiverte applikasjoner på en brukervennlig dra-og-slipp-konfigurerbar plattform.

Ét samlet produkt

Med OnBase konfigurerer du enkelt datadrevne applikasjoner, automatiserer ofte gjentatte prosesser og administrerer støtte- og saksdokumenter.
De fleste andre leverandører tilbyr de samme alternativene, men gjennom løsninger som inkluderer flere ulike produkter. OnBase er den eneste programvarepakken på markedet som er utviklet fra grunnen av for å levere disse funksjonene i ett enhetlig produkt.

Funksjonalitet i særklasse

OnBase Case Management gjør det mulig for organisasjonen din å håndtere en rekke forretningsutfordringer. Fra prosjektstyring og overholdelse av regelverk til salgsstyring, kontraktstyring, HR-onboarding, hendelseshåndtering og etterforskning av svindel – alt på én plattform.