Guidewire integrasjon

La OnBase gi full oversikt over kunder og redusere implementeringstiden.

De fleste forsikringsselskaper kan typisk bare se en brøkdel av kundeinformasjonen de trenger for å tegne en ny polise eller behandle et krav. Ved å tilpasse selskapets Guidewire-strategi med innholdstjenesterplattformen OnBase kan selskapet få full oversikt over kundene – og redusere implementeringstiden med nesten 50 prosent.

Ved å integrere OnBase med Guidewire, enten det er Guidewire ClaimCenter™, Guidewire PolicyCenter™, Guidewire BillingCenter™ eller hele Guidewire InsuranceSuite™, vil selskapet gjøre livet enklere for sine ansatte og hjelpe dem med å yte bedre service til kundene.

Hvordan virker det?
Det starter når OnBase samler inn og lagrer policyrelatert data elektronisk ved å koble den til tilhørende kravdata og policyinformasjon i Guidewire. Da kan ansatte umiddelbart få tilgang til disse dokumentene i Guidewire, noe som forbedrer beslutningsprosessen og eliminerer behovet for å søke gjennom flere applikasjoner, arkivmapper eller papirdokumenter.

Når OnBase og Guidewire jobber sammen:

  • Reduserer forsikringsselskapets avhengighet av papir
  • Manuelle feil fra ansatte reduseres
  • Fremmer sikker fildeling og
  • Gir sammenhengende informasjon for å skape eksepsjonell kundeservice

Rask integrasjon og implementering
Med OnBase får forsikringsselskapene en informasjonsplattform (Enterprise Content Management-løsning) godkjent av Guidewire. Spesielle innebygde akseleratorer for hele Guidewire InsuranceSuite-løsningen hjelper til med å øke hastigheten på integrering og implementering, ofte med opptil seks måneder.

Hylands dedikerte tekniske supportteam for Guidewire-kunder, som tilbyr dyp Guidewire-spesifikk kunnskap og erfaring, sikrer en jevn overgang fra testing av brukeraksept til å ta løsningen live og inn i den daglige driften.

En laginnsats
Hyland støtter et utviklingsteam fokusert på Guidewire som arbeider tett sammen med Guidewires utviklingsavdeling. Resultatene er sterkere integreringer og produktforbedringer. Selskapet har også et implementerings- og teknisk serviceteam fokusert på Guidewire. Teamet har den ene oppgaven å levere konsistente resultater under implementeringer og oppgraderinger.

Resultatet? Beste praksis og eksemplariske servicestandarder.