OnBase løsninger
Nobly er spesialist på OnBase-plattformen
OnBase består av en rekke moduler. Selv om det er en sammenhengende plattform, kan bedrifter starte transformasjonen, fra stordriftsfordeler til kundevendt plattformteknologi, i små steg. Gjennom kjøp, implementering og videreutvikling av små moduler tilpasset et bestemt bruksområde.
Plattformer
Stordriftsfordeler var måten den industrialiserte tidsalderen uttrykte teknologiske fordeler på, og var forankret i selve utformingen av produksjonen. I dag er disse fordelene erstattet av et kundevendt perspektiv – etterspør stordriftsfordeler. Disse fordelene handler utelukkende om kundene, ikke produksjonen, og kommer til uttrykk gjennom etablering av en plattform for kundene, hvor bedriften viser frem egne prosesser, data, kunnskap og et rammeverk for sluttbrukerne. Et sted hvor kunder kan bo, finne relevant informasjon, utveksle kunnskap/data og hele tiden bygge relasjonen mellom bedriften og kunden.
Vinnerne har sett dette paradigmeskiftet, og er i full gang med å bygge dette nye ståstedet for dialog og samhandling med kunder.
Det er ikke lett. Det krever et grunnleggende skifte i måten bedriften organiserer arbeidet med data og prosesser på.
- Data blir utgangspunktet for kunnskap, interaksjon og innovasjon
- Digitalisering av prosesser fjerner friksjon når data flyttes fra en prosess til en annen
- Kundedialogen skal være individualisert og automatisert
Det krever robust, sikker og sammenhengende teknologi – en plattform. Den heter OnBase, som av Gartner anses som markedsleder – 12 år på rad.
Lær mer om de ulike OnBase-løsningene
Arkivering
Datafangst
Kundekommunikasjon
Rapportering
Saksbehandling