Fra etablering til Gaselle
En sentral strategi for Nobly er fokus på vekst og styrking av satsningen innen konsulent-tjenester. Ved å prioritere kompetanseutvikling og bygge tillit hos kundene, er Nobly fast bestemt på levere høykvalitetsløsninger som møter kundenes behov på en pålitelig måte.
Nobly har siden etableringen etablert seg som en pålitelig partner for noen av Norges største finans -og helsekunder. Fremover er målet å levere norske konsulenter til alle kunder på det norske markedet, noe som vil bidra til et enda tettere og mer effektivt samarbeid med våre kunder. Dette vil gjøre tilgangen til support, implementeringsbistand og strategisk rådgivning enda mer tilgjengelig.
Noblys kompetanse på konsulenttjenester, er primært innenfor forsikring og pensjon samt informasjonshåndtering innen saksbehandlingen. Det er avgjørende for Nobly å ha kompetente konsulenter som er eksperter på nettopp de områdene våre kunder etterspør.
Med økt fokus på å møte kundenes behov, søker Nobly aktivt etter 3 nye konsulenter som kan bidra til selskapets suksess og spesialisering i det norske markedet. Konsulentene skal fungere som implementeringsspesialister og eksperter innen forsikring og pensjon, og vil ikke bare ha inngående bransjekunnskap, men også kunne yte prosessstøtte og kunde-service for våre kunder.
Ledelse og styrking av konsulenttjenester
En sentral brikke i Noblys suksess er det erfarne lederteamet, hvor Country Manager Nor-ge, Kenneth Wie Eriksen, og Head of Operation for Norge, Kristoffer Gundersen, spiller avgjørende roller. Den norske ledelsen har i nært samarbeid med den danske vært med på å lede selskapet mot nye høyder. Kristoffer Gundersen understreker selskapets satsing på kontinuerlig utvikling:
«Våre mål for Nobly i Norge er klare: Vi streber etter kontinuerlig vekst og styrking av våre konsulenttjenester. Gjennom økt fokus på kompetanseutvikling og tillit fra våre kunder, er vår ambisjon å levere løsninger som møter våre kunders behov.»
Tillit og samarbeid i Nobly
I Nobly legges det stor vekt på en kultur preget av tillit og trygghet, både internt blant ansatte og i forholdet til kundene. Den sosiale kulturen i bedriften styrker samarbeidet og skaper en dynamisk arbeidsplass hvor ansatte kan vokse og trives: «I Nobly verdsetter vi en kultur preget av tillit og trygghet, både internt i teamet vårt og i forholdet til kundene. Det er avgjørende for oss å skape et miljø der våre ansatte kan vokse og trives, samtidig som vi leverer høy kvalitet.» – Kenneth Wie Eriksen, Nobly AS.
Med Gaselle-prisen som en anerkjennelse av bæreevne, kvalitet og suksess, står Nobly overfor spennende muligheter for videre vekst og utvikling. Ved å styrke fokuset på ledelse, konsulenter og tillit til kundene er Nobly godt rustet til å fortsette å levere verdifulle løsninger og tjenester på det norske markedet.