Koronakrisen er tøff og svært alvorlig på mange måter. Blant annet stiller den store krav til forsikringsbransjen, som kan ha problemer med å besøke kunder fysisk i forbindelse med skader. Det er derfor nødvendig å gå nye, virtuelle veier.
Fysiske inspeksjoner er dyre, og de typisk tilhørende arbeidsprosessene er tidkrevende. Hylands nyutviklede teknologi «OnBase OnSite» i kombinasjon med effektiv dokumenthåndtering gjør fysiske inspeksjoner overflødige i de fleste tilfeller. Samtidig forbedrer det kundeopplevelsen gjennom kortere svartider og direkte dialog.
OnBase OnSite av Hyland er et virtuelt verktøy som hjelper forsikringsselskaper med å inspisere skader uten å besøke kunder fysisk.
Med andre ord er OnBase OnSite en plattform der forsikringsselskaper eksternt og asynkront kan dokumentere, inspisere og gjennomgå krav.
Våre mobile løsninger støtter en rekke arbeidsganger fra samarbeid med kunden, til selvbetjening og fysisk inspeksjon på stedet.
Gi kundene dine en best mulig brukeropplevelse helt fra første kontakt, ved å gi takstmenn, partnere eller kunden selv muligheten til å samarbeide direkte med skadebehandlere i forsikringsselskapene i sanntid. Blant annet kan de ta opp live-video, lage en muntlig beskrivelse eller ta bilder av skaden.
De kan deretter laste opp disse bildene, videoene og andre dokumenter som er relatert til inspeksjonen til OnSites nettportal, noe som gir skadebehandlere øyeblikkelig tilgang til disse opplysningene.
Fordeler med OnBase OnSite:
- Reduserer inspeksjonskostnadene
Spar opptil 2700 DKK per befaring - Øker takseringseffektiviteten
Øk inspeksjonskapasiteten med opptil 50% - Reduserer skadeomkostninger og behandlingstid
Inspeksjoner kan reduseres til 2–3 dager ved å bruke videomateriale i sanntid.