Søk jobb som driftsdirektør/COO
Det går fort hos Nobly og vi er alltid på utkikk etter nye kollegaer
Nobly er i rivende utvikling og vi søker en driftsdirektør/COO som med synlig og tilstedeværende ledelse, profesjonalitet og god energi kan bidra til å løfte vår leveranseorganisasjon til neste nivå og sikre fortsatt vekst i timevirksomheten vår både organisatorisk og økonomisk.
Nobly opplever stor vekst og trenger en sterk lederprofil for å videreutvikle vår leveranseorganisasjon og bidra aktivt i ledergruppen. Din primære arbeidsplass vil være hovedkontoret i Aarhus.
Jobben som driftsdirektør/COO er spennende, utfordrende og allsidig, med stor mulighet for å sette ditt eget preg på hvordan driftsorganisasjonen skal videreutvikles. Du vil få det økonomiske ansvaret for driftsorganisasjonen, som du må ta til neste nivå via optimalisering, effektivisering og nyutvikling. Teamet ditt består for tiden av av 20 ansatte, på våre 4 lokasjoner i Aarhus, København, Oslo og Stockholm, som jobber innenfor: Support & Cloud, Prosess & Prosjektledelse & implementering.
Vi har store vekstambisjoner, som krever at vi utvikler og beholder eksisterende medarbeidere samtidig som vi ansetter og introduserer nye med den hastigheten som er nødvendig for å kunne støtte våre mål. Det er viktig at du bygger den rette organisasjonen som er nødvendig for å nå våre vekstmål. Det er også viktig at du klarer å øke inntektene innenfor ditt ansvarsområde.
Dine ansvarsområder vil inkludere følgende:
- Sikre vekst i bedriftens timevirksomhet
- Sikre lønnsomme kundeimplementeringer
- Optimalisering av driftskostnader
- Utvikling av nye kundetjenester som har effekt på bunnlinjen
- Personalansvar med høy medarbeidertilfredshet
- Sikre oppbevaring, utvikling, ansettelse og onboarding av ansatte
- Prioritering og effektiv gjennomføring av kundeprosjekter
- Effektiv og sikker driftsadministrasjon av kundeløsninger i Microsoft Azure
- ISAE 3000 informasjonssikkerhetssertifisering
- Utvikling og vedlikehold av beste praksis i alt vi gjør, inkludert å sikre utvikling av nødvendig dokumentasjon
- Videreutvikling av eksisterende prosesser og konsepter innen prosjektgjennomføring, drift og kundestøtte
- Samarbeid med salgsavdelingen vedrørende kunder og forventninger til fremtidige prosjekter
- Kommunikasjon med kunder i forbindelse med prosjekter og andre tjenester
- Gjennomføring av kundetilfredshetsmålinger
- Sparring med resten av ledergruppen
Kvalifikasjoner, erfaring og interesseområder
- Du har erfaring med programvareimplementering, skydrift og support av programvareløsninger og motiveres av å jobbe med ulike kundedrevne løsninger.
- Du kommer sannsynligvis fra en teknologibedrift hvor du har oppnådd gode resultater innenfor ovennevnte fagområder, hvor du har flere års ledererfaring fra en operativ organisasjon.
- Du er en god kommunikator internt så vel som eksternt og du jobber systematisk og kan opprettholde god oversikt i stressede situasjoner
- Du har erfaring med SCRUM-metodikk, kjenner Jira og du har jobbet med informasjonssikkerhetssertifiseringer som ISAE 3000. Har du kunnskap om Content Service-løsninger vil det være en fordel.
- Du har forretningssans og kan skape bunnlinjen i din avdeling, som du kan dokumentere fra lignende stillinger.
- Du er motivert og trives i et faglig utfordrende miljø, hvor problemer og utfordringer løses via en analytisk tilnærming og en god og konstruktiv dialog.
- Du evner å ta de vanskelige avgjørelsene ut fra riktige prioriteringer og klarer å kommunisere dette internt så vel som eksternt.
- Du er opptatt av å levere god kvalitet i alt du gjør. Høy medarbeidertilfredshet og høy kundetilfredshet er viktige fokusområder for deg.
Du lykkes i rollen når:
- Du lykkes med å bygge den rette organisasjonen som effektivt sørger for onboarding og utvikling av ansatte
- Du får implementert beste praksis slik at organisasjonen blir mer effektiv og forutsigbar
- Du lykkes med å øke omsetningen vår og styrke lønnsomheten i forbindelse med kundeleveranser
- Du får utvikle nye tjenester og gjennomføre driftsoptimaliseringer som bidrar til økt omsetning og lønnsomhet
- Prosjekter leveres til avtalt tid og kundetilfredsheten er på topp
- Etablerer sterke rutiner som kontinuerlig sikrer Noblys informasjonssikkerhetssertifisering og at denne utvikles etter hvert som kunde- og markedskrav øker
Dette får du i en jobb hos Nobly
Vi tilbyr deg en spennende og utfordrende jobb i et godt sosialt og fleksibelt arbeidsmiljø. Vi har fokus på å levere høy kvalitet i alt vi gjør, da vi ønsker å levere en god kundeopplevelse. Samtidig er det viktig for oss at vi har det gøy sammen og tar godt vare på hverandre. Nobly er derfor en arbeidsplass med stor takhøyde og plass til den enkelte. Vi legger derfor stor vekt på sosiale aktiviteter. Vi tilbyr et sosialt arbeidsmiljø med stor fleksibilitet og gode utviklingsmuligheter, både personlig og faglig. Vårs verdier er preget av integritet, rettferdighet og empati.
Du får i stor grad mulighet til å forme din egen arbeidshverdag innenfor avtalte rammer, hvor kultur, profesjonalitet og seriøsitet er viktige parametere. Nobly er en arbeidsplass med stor takhøyde og stor frihet under ansvar.
Vi tilbyr konkurransedyktige ansettelsesvilkår, bl.a. inkludert fastlønn, pensjon, helseforsikring og måltidsordning inkludert frukt og kaffe/te/brus mm.
Nobly
Nobly er Europas ledende konsulent innen Content Service-løsninger, hvor vi er sertifisert partner på OnBase-plattformen fra Hyland, som flere ganger på rad er kåret til en av verdens beste Content Service-plattformer.
Nobly har avdelinger i Danmark, Norge og Sverige, og siden 2011 har vi implementert og drevet forretningskritiske IT-løsninger for en lang portefølje av selskaper innenfor bl.a. bank- og forsikringssektoren, produksjonsindustrien og de danske regionene.
Hvordan søke stillingen eller få svar på spørsmål
Kontakt HR-partner i Nobly – Nellie Ginnerup på e-post: job@nobly.dk eller telefon +45 30 14 10 65. +45 30 14 10 65.
Søknadsfrist: Åpen. Vi innkaller jevnlig søkere til intervju.
Tilmelding: Så snart som mulig etter avtale.
Vi ser frem til å høre fra deg!